مشاوره و راهنمایی پایه چهارم ابتدایی - تفاوت سبک های یا دگیری وروش مجسم و نیمه مجسم
سبكهای یادگیری دیداری - شنیداری - دست ورزی دانش آموز محور است

روش مجسم نیمه مجسم  معلم محور است 

 در سبكهای یادگیری (دیداری - شنیداری - دست ورزی) یادگیری عمقی تر و تفاوتهای فردی بیشتر لحاظ می شود و برای ارائه تكلیف معلم تفاوت فردی و سبك یادگیری دانش آموز را در نظر می گیرد.

سبكهای یادگیری روش مناسبتر و موثرتری برای ارزشیابی توصیفی است .

سبكهای یادگیری دیداری - شنیداری - دست ورزی پرورش همه جانبه دانش آموز در همه ی سبكها (تقویت همه سبكهای یادگیری ) است ولی در مجسم و نیمه مجسم پرورش همه جانبه دانش آموز مد نظر نیست

(مثلا دانش آموز كلامی همیشه كلامی باقی می ماند )


تاریخ : یکشنبه 9 آبان 1395 | 12:53 ق.ظ | نویسنده : مهدیه آذری فرد | نظرات

  • paper | جستوجوی فایل | بهاران دانلود
  • شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Mobile Traffic | سایت سوالات